Снага женског предузетништва и домаћи квалитетни органски производи

Аутор: draganadpetrovic
275 посета

Палету производа компаније „Доловац“ чине органско воће и производи попут матичних сокова од малине, купине, јагоде, јабуке, шљиве, а посебно се издваја сок од вишње који се производи од облачинске вишње, јединствене сорте која потиче из Србије. Овај производ носи и жиг „Чуваркућу”, пројекта Привредне коморе Србије „Стварано у Србији”, као потврду квалитета производа у који су уткани домаће знање, умеће, ресурси и пре свега љубав.У компанији истичу да су поносни што њихови производи носе жиг „Чуваркућу“ јер се тиме чувају ретке сорте из Србије.

– Укључивањем у пројекат „Стварано у Србији“ наши производи су добили на тржишној препознатљивости, већој промоцији, а значио нам је и наступ на штанду на сајму Етно хране и пића и на Новосадском сајму – објашњава Ана Доловац Шаровић, власница фирме „Доловац органиц“ и дипломирани инжењер пољопривреде, а уједно и млада жена, супруга и предузетница, како воли да истакне.

Илустрација: Палету производа компаније „Доловац“ производи од органског воћа а посебно се издваја сок од вишње

Фирма „Доловац“ настала је из породичног пољопривредног газдинства које се бави производњом органског воћа, објашњава Доловац Шаровић и додаје да се породично имање налази недалеко од Новог Сада, а пружа се као оаза у срцу футошког атара. На површини од 3 ха заснован је органски засад воћа – крушке, јабуке, ароније, брескве, шљиве, а у био-башти са пуно пажње негује се поврће.
– Бавимо се органском производњом, пратећи све стандарде квалитета и технологије. Наш циљ је да прерађујемо воће без додатака воде, шећера и адитива. На тај начин постижемо да воће сачува све своје нутритивне вредности, заправо продужавамо век трајања органског воћа. Прерада сировина представљала је неопходан корак у даљем развоју и подизању производње на виши степен. Искуство старијих генерација, породична традиција главни су покретачи нашег производног развоја – каже Ана и додаје да породица и љубав представљају посебну подршку.

Илустрација: Све је природно и здраво

Током 10 година постојања фирме било је пуно успона и падова, а финансије су представљале највећи изазов.

– Моја породица основала је органски воћњак, а ја сам одлучила да направим корак у нешто ново и непознато за мене, у уђем свет женског предузетништва! Моја жеља је била да продужим рок трајања органском воћу и да створимо бренд „Доловац органиц“, који не само да је препознатљив по квалитету производа, већ да иза њега стоји тим различитих генерација који даје допринос реализацији. То је реткост – закључује Ана.

Намеру да производе храну за добробит сваког ко жели да се храни здраво, препознале су и институције, невладине организације, Привредна комора Србије, велики трговински ланци, факултети и бројне друге организације које су им дале ветар у леђа.

– Са поносом стојим иза сваког органског производа. Такође смо поносни и на сок од парадајза који се припрема без соли, другог поврћа и зачина. Парадајз није куван већ цеђен, својствен укусу свежег парадајза – каже ова предузетница и додаје да ће у понуди поред органских сушених воћних ролница које су омиљене међу најмлађим потрошачима, ускоро у понуди бити и нови производи – органски компоти и воћни намази.

Извор: https://www.agrotv.net/snaga-zenskog-preduzetnistva-i-domaci-kvalitetni-organski-proizvodi/

Srodni tekstovi

Оставите коментар