Prateći nedavna iskustva Japanaca, tim agencije Kreativa Unlimited smestio se na ušću Save u Dunav u Beogradu. Naučnici iz Japana su, naime, obelodanili da se boravak u prirodi odražava u dvostruko višem nivou kreativnosti.
Marketinška agencija je odlučila da na krovu svog objekta postavi košnice. Na terasi su posadili i baštu, čijim se plodovima hrane i oni i pčele.
– Ponosni smo što smo prva kompanija u Srbiji koja se bavi urbanim pčelarstvom i nadam se da ćemo veoma brzo dobiti konkurenciju. Bitno je da smo napravili prvi korak, pa je Beograd sada upisan na mapu evropskih gradova na čijim krovovima žive i rade pčele – kaže Steviša Vujasinović, PR projekta „Spasimo pčele“.
Iz agencije najavljuju i mogućnost brendiranja meda „Kreative Unlimited“ od sledeće godine.
Aktivnosti na polju odbrane pčela ova agnecija realizuje u saradnji sa kreativnim habom Nova iskra i ekološkom organizacijom Ekonaut u sklopu projekta „BeeConnected“, koji se bavi iznajmljivanjem i održavanjem košnica za društveno odgovorne kompanije i pojedince koji imaju želju da na svom prostoru imaju pčelinjak.