Сајам SIAL: Више од 1.200 састанака и 11 милиона евра нових извозних послова  

Аутор: Gdjakovic
634 посета

Компаније из Србије које су се, у организацији Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), представиле на Међународном сајму прехрамбене индустрије „SIAL“ у Паризу имале су више од 1200 билатералних разговора са потенцијалним партнерима и, према првим анализама, договориле извоз око 11 милиона евра.

Током пет дана трајања сајма (www.sialparis.com) наши привредници највише састанака имали су са заинтересованим партнерима из региона, ЕУ, Турске, Русије, Саудијске Арабије, Израела, Египта, као и Канаде и САД, каже Бојана Лаловић из ПКС.

Подсећа да је 29 наших компанија од 15. до 19. октобра у Паризу промовисало производни и извозни потенцијал у оквиру два национална павиљона, једном за готове и другом за замрзнуте производе.

Своју понуду представили су: „ITN Group“Београд, „Мамбиком Аграр“ Београд; „ПИК Бечеј“; „Лаки“ Ариље; „Master Fruits“ Београд; „Фриго-Паун“ Пожега; „Еуро Фриго“ Пожега; „BMN Malinas“ Пожега; „Масли“ Лесковац; „Menex“ Крушевац; “Фригло-Сутјеска“; „Стрела Груп“ Лесковац; „Sicoberry“ Краљево; „Фабрика дечије хране“ Добановци; „Цмана“ Крњево; „Jaffa Црвенка“, „Агранела“ Ваљево; „Будимка“ Пожега; „ColdPressok“ Београд; „Damar Confir“ Београд; „Tisacoop“ Кањижа; „Tартуфи СР“ Београд; „Yumis“ Ниш; „Боровница клуб“ Мионица; „ЕС Комерц“ Пријепоље; „Candy Rush“ Београд; „Sanum per Fructus“ Крагујевац; „ Генеза“ Кањижа“;  „Interfood 60“ Чачак; „Здраво oрганик“ Селенча.

Наши привредници задовољни су учешћем на сајму и оствареним контактима.

Из компаније „Лаки“ подсећају да су на сајму четврти пут и да су, упркос паузи због ковида, обновили и остварили нове важне контакте са заинтересованим партнерима из целога света.

„SIAL је одлична прилика да промовишемо наше производе, упознали смо нове клијенте и најновије трендове у производњи хране“, рекао је Милош  Јеремић, комерцијални директор.

„Наши основни производи су замрзнуто воће – малина, купина, јагода, вишња, боровница – све оно што имамо у Србији. Циљ нам је да продајемо финални производ, не само сировине. Задовољни смо, посећеност је била велика, као и интересовање партнера“, додаје Јеремић.

Породична фирма „Фриго-Паун“ представила се такође са замрзнутим воћем, успоставила нове контакте и очекује наставак договора са потенцијалним купцима након сајма. Указују на велику подршку ПКС и РАС која је веома значајна малим и средњим компанијама, јер им омогућава већу видљивост него да наступају самостално.

Srodni tekstovi