Београд, 25. август 2021 – Висока адекватност капитала и напредак у свим кључним сегментима пословања – раст
активе за 180 милиона евра, односно за пет одсто, кредитне активности од 55 милиона евра што износи готово три и по процента, као и депозита у износу већем од 144 милиона евра или пет одсто – обележили су пословање Комерцијалне банке, чланице НЛБ Групе у првој половини 2021. године.
Темељ за остварење пословних планова и веома добрих резултата, постављен је унапређењем методологија и
процедура у оквиру усклађивања са станардима нове матичне НЛБ Групе, као и смањењу портфолија проблематичних
кредита за 33 милиона евра, чиме је осигуран наставак раста кредитне активности.
Већ у првом кварталу Комерцијална банка је оборила рекорд у једном од стратешких сегмената пословања – у
реализацији кредита за становништво, где је забележен скок од чак 36 одсто у односу на исти период претходне године. Уз то, потврдила је већ традиционалну улогу лидера у финасирању аграра и наставила стабилан раст портфолија кредита запривреду.
„Наш највећи капитал је више од милион задовољних клијената. Стална жеља да оправдамо њихово поверење и овога пута је била најбољи ветар у леђа да постигнемо одличне резултате и докажемо да је уласком у НЛБ породицу, Комерцијална банка постала још стабилнија и спремнија да се окрене њиховим потребама. Наставили смо да се развијамо као универзална банка са индивидуалним и релевантним решењима за сваког појединачног клијента. Резултати које смо захваљујући томе постигли, указују да смо на сигурном путу да остваримо пројекције за текућу годину, али и план да у наредних пет година постанемо водећа финансијска институција у Србији“, истакао је Властимир Вуковић, председник Извршног одбора Комерцијалне банке.

Он је додао да ће у складу са стратешким опредељењем НЛБ Групе, Комерцијална банка значајан део средстава од
нето камата и накнада преусмерити у даљи развој и ширење спектра понуде дигиталних сервиса и услуга, како би наставила динамичан развој укорак са савременим потребама својих клијената.
„Комерцијална банка бележи експоненцијални раст употребе дигиталних сервиса и услуга, од готово 40 одсто годишње. За првих шест месеци текуће године развили смо и клијентима понудили потпуно дигиталне кеш кредите, као и КомбанкПаy апликацију, за још ефикаснија и сигурнија плаћања мобилним телефонима. У наредном периоду желимо да дигитализујемо и понудимо што већи број услуга онлине, али и да паралелно са тим наставимо да радимо на унапређењу стандарда у експозитурама, које остају место сусрета и саветовања наших клијената“, навео је Вуковић.
Као једна од системских играча на тржишту Србије, Комерцијална банка се ове године придружила НЛБ Банци у пружању системске подршке малим бизнисима на путу опоравка од економских последица пандемије кроз пројекат Оквир подршке, као и произвођачима органске хране кроз Органиц конкурс. У овој години Банка је отворила и свој први Кредитно стамбени центар, потпуно јединствен концепт свеобухватне подршке од подношења захтева до реализације.
Извор: Агробизнис магазин