Осамдесет домаћих производа иде на полице ЛИДЛ-а

Аутор: Gdjakovic
397 посета

Компанија Лидл Србија представила је данас нови бренд „С љубављу домаће“ у коме се налази близу 80 српских производа. Поред домаћег порекла, ове производе одликују висок ниво квалитета и специфична својства, и могу се сада наћи у продаји у Лидл продавницама, у више од 30 градова Србије.

Нови бренд презентован је на панел дискусији на којој су учествовали министар пољопривреде, шумарства и водопривреде Бранислав Недимовић, директор Сектора за стратешке анализе, услуге и интернационализацију у Привредној комори Србије Михаило Весовић; један од Лидлових домаћих добављача, власник индустрије меса „Ђурђевић“ Миленко Ђурђевић, и представници компаније Лидл Србија, генерални директор Томислав Шапина и извршни директор Никола Балабан.

Бранислав Недимовић

Министар пољопривреде Бранислав Недимовић указао је да велики трговински ланци постају место “акумулирања” домаће производње.

„Годинама се прича да има мало српских производа на рафовима, а ово је идеалан начин да разуверимо оно мало људи који не верују у то да је ситуација данас другачија“, рекао је министар.

Он је истовремено на панелу упутио и молбу компанији Лидл, али и свим другим великим трговинским ланцима у Србији, да на њиховим рафовима буде што више млечних производа, јер је у овом тренутку у региону криза са ценом млека. “Учинили би велику ставар за Србију уколико би много више српских млечних производа било на рафовима”, рекао је Недимовић.

Са догађаја у ПКС

„Овај потез Лидла видим као подршку домаћим произвођачима, али и као уважавање потрошача. Данас потрошачи када имају прилику да бирају између два производа сличног квалитета, на неки начин сигурно дају предност домаћем и мислим да је та свест изузетно важна”, рекао је Весовић.

Он је изнео став да компаније попут Лидла, када остваре сарадњу са домаћим добављачима намећу врхунске стандарде квалитета, и да то последично подиже ниво стандарда и квалитета домаћих производа у Србији.

„Мале произвођаче су тако подстакнути да достигну тај стандард јер онда добијају могућност да изађу на сва тржишта, па и оно Европске уније где компанија Лидл Србија успешно послује“, истакао је Весовић.

Директор Сектора за стратешке анализе, услуге и интернационализацију у Привредној комори Србије нагласио је да се Србија више не препознаје као извозница сировина, већ да се то убрзано мења због чега има добре прерађене производе које све више може да понуди на бројним тржиштима.

Извор: ПКС, ТАНЈУГ, Фото: Страхиња Аћимовић

Srodni tekstovi

Оставите коментар