ЛИДЛ признао грешку, купцу продали воду уместо млека! Позивају и друге којима се исто десило да се јаве ФОТО/ВИДЕО

Аутор: Gdjakovic
291 посета

Поводом објава на друштвеним мрежама да је купцу продата вода у паковању од млека коју сте видели и на нашем сајту ЛИДЛ је послао саопштење уз жаљење без извињења и констатацију да није било одступања у квалитету. Веоватно је вода квалитетнија од млека или обратно? Уз то позивају потрошаче да им се јаве ради замене. Претпоставњамо да сада купац на плус 40 степени целзијуса треба да оде до Лидл продавнице да би добио замену у виду млека или новца. Рецимо купили сте четири литра „млека“ у Лидлу на Коњарнику, а живите у Лештанима. Ви седнете у ауто и идете да замените нешто што вреди 288 динара… да ли би то урадили?

Свакако објављујемо саопштење у целости и даље чекамо рекацију надлежних!

„Од отварања првих продавница у нашој земљи, транспарентност и задовољство потрошача су приоритет у пословању компаније Лидл Србија. Упознати смо са случајем који се појавио на друштвеним мрежама, на шта смо одмах реаговали и приступили провери квалитета производа дуготрајно млеко. Лабораторијским анализама произвођача на 42 узорка производа истог ЛОТ броја, потврђено је да нису забележена одступања у квалитету поменутог производа, већ да је дошло до техничке грешке приликом паковања и да је у питању вода. Производ је безбедан и не доводи до здравственог ризика у случају конзумације, а из продаје су повучене све преостале количине тог производа. Овим путем желимо да напоменемо да наша компанија, у асортиману, под својом робном марком има искључиво производе од добављача који су сертификовани по највишим међународним стандардима квалитета и безбедности. Такође, наша компанија базира своје пословање на принципима ХАЦЦП система, који додатно осигурава безбедност производа унутар нашег складишта и продавница. Жао нам је што смо проузроковали непријатност и позивамо све потрошаче који су купили овај производ и приметили недостатак да се јави нашој служби за потрошаче или директно у продавницу, како бисмо били у могућности да извршимо замену производа или надокнаду новчаног износа настављајући да негујемо однос поверења.“

После овог скандала, и још скандалознијег саопштења ЛИДЛ-а наше питање је да ли важи и даље слоган са њиховог сајта? Једноставно добијете воду, боље да је пијете него млеко, а да ли је повољније, можда и јесте ако имате у виду колико млеко кошта заиста!

Фотографија млека која је на насловној илутсрацији и лого преузети са лидл.рс

0 коментар
0

Srodni tekstovi

Оставите коментар