Српске компаније четврти пут на престижном Сајму робних марки PLMA у Чикагу

Компаније из Србије и ове године нашле су се раме уз раме са светским лидерима у индсутрији робних марки. На највећем северноамеричком сајму приватних робних марки PLMA Chicago представља се десет домаћих компанија у организацији Привредне коморе Србије и Развојне агенције Србије. Под слоганом „THE STORE BRANDS MARKETPLACE“, ова манифестација окупља више од 1.800 излагача из скоро 60 држава и око 5.000 професионалних посетилаца из сектора малопродаје, увоза, дистрибуције и електронске трговине.

На националном павиљону Србије од 16. до 18. новембра своју понуду промовише: Agranela, Ваљево, Cold Pressok, Београд, Мамбиком Аграр, Београд, Агропартнер, Лучани, М Пет, Београд, Будимка, Пожега, МТМ Сирела, Прељина, Packom International, Београд, Лаки, Ариље и TM Culinary Solutions, Београд. Разноврсна понуда обухвата смрзнуто и сушено воће, џемове, намазе, сокове, храну за кућне љубимце, витаминске бомбоне и суплементе, супе и готове оброке развијене по спецификацији купаца, као и професионална решења за прехрамбену индустрију. Велико је интересовање посетилаца, јер српски производи последњих година бележе раст тражње на међународном тржишту.

Учешће на овом сајму представља значајан корак у јачању позиције српских компанија у глобалној индустрији приватних марки. За домаће произвођаче PLMA Chicago је једна од најважнијих платформи за успостављање контаката са водећим ланцима у Северној Америци и шире, што доприноси расту извоза, ширењу пословања и позиционирању Србије као поузданог партнера у овој индустрији, истиче Зорана Делић из Привредне коморе Србије.

Подсећа да се дан уочи почетка сајма одржавају тематски семинари посвећени иновацијама, развоју и разликовању приватних марки, као и разумевању савременог потрошача. Сајам традиционално почиње радним доручком уз предавање водећих представника малопродајних ланаца. Ове године говорили су Џоел Рамполдт, директор Lidl US, и Хантер Тарман, оснивач компаније Alpha-Diver, који је представио најновије трендове засноване на бихевиоралној науци.

Током тродневне манифестације српске компаније заказале су велики број састанака са малопродајним ланцима, увозницима, специјализованим продавницама, дистрибутерима и стручњацима за паковање и дизајн из Северне Америке и целог света. Ове интеракције отварају нове могућности за партнерства, пласман производа и дугорочно позиционирање српских брендова на захтевном тржишту САД.

PLMA, Удружење приватних произвођача робних марки, основано је 1979. године и окупља више од 4.000 компанија из више од 75 земаља. Организује два највећа светска сајма приватних марки, у Чикагу и Амстердаму, који су данас централна тачка за све који желе да прате и креирају трендове у овој индустрији.

ФОТО Зорана Делић ПКС

Related posts

Огласили се малинари и хладњачари, па поручили само једно

Највећа кинеска пословна асоцијација стиже у Србију!

Ово је тајна џиновских бундева