РЕАЛИЗОВАНЕ ПРОМОТИВНЕ КАМПАЊЕ ЗА 50 МАЛИХ БИЗНИСА
Промотивне кампање вредне више од 20 милиона динара успешно су реализоване за 50 малих бизниса, чиме је и званично завршен овогодишњи #ОквирПодршке НЛБ Банке и Комерцијалне банке, чланица НЛБ Групе.
На овај конкурс, покренут са циљем пружања подршке локалним предузетницима, малим и микро предузећима у опоравку од економских последица пандемије коронавируса, пријавила су се рекордна 244 бизниса.
За оне најиновативније и најперспективније обезбеђена је професионална маркетиншка подршка у изради кампања, које су реализоване у медијима, на интернет претраживачима и друштвеним мрежама, али и на билбордима на најатрактивнијим локацијама широм Србије.
Један од 50 бизниса који је добио подршку у представљању својих иновативних прозвода широј популацији је и ПиратеАрт, иновативни стартуп који се бави 3Д штампом несвакидашњих естетских облога за протезе ногу за особе са инвалидитетом.
Арсен Арсеновић, један од оснивача, истиче да иако млади предузетници у Србији имају право на поједине олакшице у пословању, за даљи развој малих бизниса, који представљају један од кључних стубова развоја привреде, непходно је да таквих олакшица буде што више. Због тога је, како каже, значај пројекта као што је #ОквирПодршке огроман.
„У нашој земљи постоји много људи који би својим квалитетним идејама могли да допринесу развоју читаве економије, и драго ми је да су банке препознале значај наше добронамерне идеје, а то је да мењамо свет око себе сваким својим кораком“ напомиње Арсен и додаје:
„Сви смо различити, треба гледати какав је ко човек, без обзира на вероисповест, сексуалну оријентацију или — хендикеп. Израдом упадљиво украшених протеза, желимо да истакнемо да су људи са инвалидитетом кул зато што су другачији, а не упркос томе. У једној таквој мисији, свака помоћ је добродошла и значајна“.
Пројекат #ОквирПодршке препознао је и залагање Весне Русић, оснивача и директора кластера за традиционалне занате Re:Crafts, који је за 10 година постојања, релизовао 30 пројеката и представио Србију на 30 међународних конференција у области занатства и женског предузетништва.
„Стуб пословања бренда Re:Crafts су таилор-маде, односно решења прилагођена потребама сваког појединачног купца и клијента – баш онаква каква НЛБ Банка и Комерцијална банка нуде кроз свој пројекат #ОквирПодршке. Такав вид подршке је управо оно што је потребно малим бизнисима у превазилажењу последица пандемије“, наводи Весна.
Пројекат #ОквирПодршке покренут је прошле године на нивоу целе НЛБ Групе. НЛБ банци ове године се прикључила се и нова чланица Групе Комерцијална банка, а првим заједничким наступом осигурана је још већа подршка малим бизнисима, уз несебичну подршку медијских партнера – Радио телевизије Србије, Блица, Телеграфа, Домаћинске куће, Агробизниса и Alma Quattro.