У среду, 24. јануара 2018. године, на Међународној зеленој недељи која се одржава у Берлину од 19. до 28, одржано је старт ап такмичење у вези хране. Изабрани предузетници су представили свој производ и идеје жирију.
Прву награду на овом такмичењу освојила је онлајн компанија из Минхена (https://nearbees.de/). Својим слоганом ,,Пронађите мед у комшилуку’’ привлачи како купце, тако и произвођаче. Ова фирма својим сајтом спаја произвођаче меда широм Немачке, са потенцијалним купцима. И обрнуто. На њиховом сајту произвођачи могу огласити свој производ и обратити се директно купцима. Купци, са друге стране, могу на сајту nearbees.de да пронађу локалне пчеларе и тиме подстичу њихов хоби. Преко овог сајта је омогућена и бесплатна достава. Представљене су и разне занимљиве мешавине од меда, као на пример мед помешан са разним цветовима и других биљних сорти, производе попут адекватних чинијица за мед, поклон картице и сл.
Друго место на овом такмичењу додељено је скупу фарми под именом Bisckus (https://www.bickus.de/) из северног Хесеа, у западно-централној Немачкој. Овај ланац фарми које обрађују месо кокоши које више не лежу јаја на одговоран и органски начин, уместо да их оставе индустрији. Њихови производи су органски пилеће месо, као и, уз помоћ куварице Урслуе Хеинзелман, органски сосеви као прилог супама, салатама итд.
Коначно, треће место, жири је доделио фирми Hiddenseer Kutterfisch (https://www.hiddenseer-kutterfisch.de/), удружењу рибара из Ругена који пецају својим традиционалним удицама и опремом и само ону рибу која се може прерадити и сервирати, што представља одрживо управљање у риболовним подручјима.