U jeku borbe protiv korone Japanci su osmisli novi inovativni način kupovine svežeg voća u obavezno socijalno distanciranje. Njima njie bilo dovoljno dva metra preporučene razdaljine pa su smisli inovativne plastenike u koje se može ući automobilom, da naberu sveže voće ili jednostavno tokom vožnje autom kroz plastenik mogu da kupe tek ubrane jagode, plate ih i izvezu se napolje bez direktnog kontakta sa bilo kim, piše časopis Hortidejli.
Branje jagoda na ovaj način biće organizovano u srcu Tokija, odmah ispod čuvene tokijske kule. Iza ovog neobičnog projekta stoje poljoprivredna zadruga prefekture Saga. Posetioci se voze kroz šator napunjen voćem, preuzimaju svoj zavežljaj, a sa druge strane plastenika će ih čekati još nekoliko pop-up prodavnica. Podsećamo, pop -up prodavnice su vrlo popularne širom sveta poslednjih godina. Pojave se na određenom mestu najčešće na tri dana, prodaju robu, a potom se presele u drugi deo grada. Kako je najavljeno na izlazu iz plastenika biće čuvena prodavnica sendviča i restoran za pripremu smutija. Oni će služiti poslastice od jagoda zajedno sa svežim voćem koje posetioci moći da odnesu kući.
Organizatori obećavaju apsolutno poštovanje sve mera predostrožnosti zaštite od koronavirusa i poručuju da posetioci neće napuštati svoje automobile tokom vožnje, niti da razmišljaju gde će parkirati auto dok su u šopingu. Inspiraciju za ovakav način kupovine svežeg voća Japanci su očiledneo pronašli u već postojećeim drajv in restoranima vrze hrane kao što je Mekdonalds koji na ovaj način posluje već decenijama.
Prema pisanju japanskih medija ulaz u plastenik će biti ograničan, a termin za ovaj neobičan način branja i kupovine svežeg voća direktno iz plastenika zakazan je 15. i 16. januara 2021.
Izvor: Agrobiznis magazin