Коме пре стигне храна – госту у ресторану или оном ко је наручио кућну доставу?

Аутор: Gdjakovic
262 посета

Колико пута сте отишли у ресторан, чекали поруџбину и мислили да сви добијају храну брже од вас?
Ко има предност у ресторану: Гости који наруче храну или достављачи?
Или је, док сте седели, храна редовно и уредно била припремана, али за достављаче који раде путем апликација.
Да ли достављачи који јуре шириом улица највећих градова у Србији имају предност у односу на „обичне“ муштерије, тема је којом се бавила Нова економија.

Један од достављача у Београду који послује за компанију Глово (име познато редакцији) рекао је за Нову економију да, када ресторан прихвата наруџбину, мора да означи колико му је минута потребно за припрему. Пошто је време преузимања поруџбине из ресторана „дефинисано у минут“, због тренутне ужурбаности угоститеља, само делује да они уживају предност.


Према његовим речима, ресторан поруџбину може да спреми и раније, али уколико храна није спремна до доласка достављача – „плаћа пенале компанији за доставу“.
„Спрам минута које је ресторан означио да су му потребни за припрему (хране), апликација додељује наруџбину (најближем слободном) достављачу и он долази у тачно време када би она требало да буде спремна. Људи који раде у ресторану често у тим моментима журе да спреме све на време. Тако да вероватно, са стране гостију, делује да достављачи имају предност“, казао је он.
Компанија Волт која послује и у нашој земљи, на питање ко има предност у ресторану у тренутку поруџбине, навела је да се сарадња са партнерима (ресторанима) „заснива на обостраној користи“, а да се Волт ни на који начин „не меша у управљање рестораном“.
Међутим, када су у питању „пенали“ за кашњење, из Волта су истакли да, „иако постоји формална накнада за значајно кашњење у односу на унапред одређено време, испоруке које ресторани сами одређују, у пракси се ретко примењује због динамике на терену“.


Такође, ресторани сами утврђују временски оквир за долазак достављача, што чини да су углавном спремни за правовремену испоруку, навео је Волт.
„Улажемо све напоре да ресторанима пружимо максималну подршку у управљању поруџбинама и раду њихове кухиње. Ресторан може да буде оффлине на апликацији током гужве и да прима само заказане поруџбине и поруџбине гостију у ресторану, и увек може да изађе са апликације без икаквог разлога или казне“, навео је Волт.
Према наводима Волта, у случају грешке, као што је значајно кашњење или погрешна испорука, Волт компанија увек надокнади „штету“ или обезбеди кориснику повраћај новца, а ако је грешка настала од стране ресторана, ресторан бива укључен у процес надокнаде.

ИЗВОР: https://www.021.rs/story/Info/Biznis-i-ekonomija/358105/Ko-ima-prednost-u-restoranu-Gosti-koji-naruce-hranu-ili-dostavljaci.html

Srodni tekstovi

Оставите коментар