Непалац најбогатији балканац

Аутор: dzonioff
163 посета

Први непалски милијардер и власник компаније ЦГ Цорп Глобал (конгломерата који се састоји од 122 компаније), а која је у октобру прошле године отворила у Руми своју прву фабрику у Европи, Др Бинод Чодри (Binod Chaudhary) – према најновијој Форбсовој листи светских милијардера, за 2018. годину, увећао је вредност своје пословне империје за више од 200 милиона долара.

Према тек објављеној Форбсовој листи светских милијардера вредност пословне имовине износи 1,52 милијарде долара у односу на 1,2 милијарде долара колико је износила 2017. године а др Бинод Чодри напредовао је за шест места.

Бинод Чодри на Форбсовој листи милијардера нашао се први пут 2013. године, када је са још неколико бизнисмена означен, као „нови милијардер којег треба запамтити“. Магазин „Форбс“ 2016. године уврстио га је и међу 40 изузетних светских добротвора, када је, после страховитог земљотреса у Непалу, десетине милиона долара дао за обнову земље и изградњу кућа угроженим породицама.

Компанија ЦГ Цорп Глобал конгломерат је од 122 компаније и више од 70 брендова на глобалном тржишту. Бави се финансијама, банкарством, хотелијерством, производњом хране и пића, мобилном телефонијом, хидроенергетиком. Нашој јавности компанија је постала позната када је у октобру прошле године отворила фабрику нудли у Руми, „Ваи Ваи“. Ове нудле иначе су светски познати бренд и у свету се годишње прода више од две милијарде паковања.

Др Бинод Чодри је ожењен и отац троје деце. Свој бизнис је започео од очеве радње а познати је филантроп. Аутор је и инспиративне аутобиографије, која је бестселер у Азији, под називом у оригиналу „Мејкинг ит бит“.


Др Бинод Чодри о „генерацији Y“ у мартовском броју ЛМД магазина

„Цела парадигма о генерацији Y је еволвирала. Ово је ера технолошког напретка у којима млади људи са својим старт ап бизнисима постају глобално успешни. Тренди „Јутјубери“ терају традиционалне ТВ станице да размишљају како да опстану, тинејџерске инстаграм звезде постају „студије случаја“ маркетиншких гуруа, а онлајн медији гасе штампане медије. Постоје „Алибаба“, „Убер“ и „Аирбнб“ који су потпуно променили начин на који се бизнис доживљава и који су најсветлији пример да пословне прилике прилике постоје и ван онога што вас уче пословне школе и књиге.
Да бисте успели у овом окружењу, морате се ослонити на модерне технологије, морате спајати људе – оне којима треба производ са онима који имају производ, задовољство потрошача вам мора бити приоритет док су иноватиције и брза реализација императив“ – рекао је у последњем великом интервјуу на 12 страна, за мартовски број ЛМД магазина, Бинод Чодри.

Srodni tekstovi

Оставите коментар