Укуси Југа Италије стигли у Београд

Аутор: dzonioff
225 посета

Манифестација Воркшоп & Б2Б – Фоод & бевераџ “Укуси југа Италије” у организацији београдске канцеларије Италијанске агенције за спољну трговину (ИЦЕ), а у оквиру програма ПЕС2, одржана је у београдском хотелу Хајат, уз учешће представника 27 компанија из прехрамбеног сектора из регија Абруцо, Калабрија, Кампанија, Пуља и Сицилија.

У присуству више од 80 привредника из сектора хране и пића – најважнијих увозника, дистрибутера, шефова кухиња и сомелијера из Србије и суседних земаља који су у Београд стигли у координацији са канцеларијама ИЦЕ Агенције из региона, италијански произвођачи су представили своје специјалитете, међу којима врхунска вина, маслиново уље, кафу, тестенину, сиреве и друге еногастрономске производе типичне за југ Италије.

Отварајући конференцију за новинаре која је пратила догађај, директорка београдске канцеларије ИЦЕ Агенције Марина Скоњамиљо је истакла да је спољнотрговинска размена између Италије и Србије веома динамична у свим секторима, укључујући и пољопривредно-прехрамбени.

Осврнувши се на италијанске производе који су данас представљени у Хајату, Скоњамиљо је подсетила и на то да је Италија главни добављач Србије када је реч о тестенини и о маслиновом уљу, као и да је прва међу земљама ЕУ по извозу вина и кафе и Србију.

На конференцији је учествовао и министар пољопривреде, шумарства и водопривреде Републике Србије Бранислав Недимовић, који је захвалио организаторима скупа и подвукао још једном значај ове и сличних манифестација за даље унапређење привредне сарадње између Србије и Италије.

“Веома сам захвалан италијанским колегама што нам на различите начине пружају могућност да повећамо капацитете у области пољопривреде”, нагласио је Недимовић.

Представницима медија обратио се и заменик директора Дивизије за пословање са привредом Банца Интеса Предраг Миленовић, који је нагласио да та банка има важан задатак у промоцији економске сарадње између Србије и Италије којој доприноси комбинацијом интернационалног искуства матичне групе у Италији и познавањем специфичности домаћег тржишта.

Srodni tekstovi

Оставите коментар