Српски произвођачи на сајму прехране у Паризу

Аутор: draganadpetrovic
309 посета

Привредна комора Србије (ПКС) и Развојна агенција Србије (РАС) организују учешће наших компанија на једноj од највећих међународних сајамских манифестација прехрамбене индустрије „SIAL“ којa се од 15. до 19. октобра одржава у Паризу. „SIAL“ (www.sialparis.com) се организује сваке друге године, а након паузе од четири године због пандемије на овој светској смотри представиће се преко 7.200 излагача из 119 земаља са више од 400.000 квалитетних производа.
Производни и извозни потенцијал српских компанија биће представљени у оквиру два национална павиљона – у хали „Националних експозиција и региона света“ биће промовисани готови производи док ће у Специјализованој хали бити смрзнути производи. Тржиште Француске са око 67 милиона становника, осим великог потенцијала, за српске привреднике представља и својеврстан искорак у земље Северне Африке. Бивше француске колоније, земље Магреба и даље су традиционално, трговачким везама усмерене ка француском тржишту.

У оквиру два национална павиљона Србије укупне површине од 300m², представиће се 29 срских компанија и то: „ИТН Group“Београд, „Мамбиком Аграр“ Београд; „ПИК Бечеј“; „Лаки“ Ариље; „Master Fruits“ Београд; „Фриго-Паун“ Пожега; „Еуро Фриго“ Пожега; „БМН Малинас“ Пожега; „Масли“ Лесковац; „Menex“ Крушевац; “Фригло-Сутјеска“; „Стрела Груп“ Лесковац; „Sicoberry“ Краљево; „Фабрика дечије хране“ Добановци; „Цмана“ Крњево; „Jaffa Црвенка“, „Агранела“ Ваљево; „Будимка“ Пожега; „ColdPressok“ Београд; „Damar Confir“ Београд; „Tisacoop“ Кањижа; „Tартуфи СР“ Београд; „Yumis“ Ниш; „Боровница клуб“ Мионица; „ЕС Комерц“ Пријепоље; „Candy Rush“ Београд; „Sanum per Fructus“ Крагујевац; „ Генеза“ Кањижа“; „Interfood 60“ Чачак; „Zdravo Organic“ Селенча.

Илустрација: На сајму у Паризу ће се представити 29 српских киомпанија

Очекује се да ће разноврсна понуда српских производа, смрзнуто воће и поврће, ниско калорични џемови, воћни намази са 100 одсто воћем, граноле, заменска млека, хладно цеђени сокови, мед, сушено и чоколадирано воће, привући велики број посетилаца, купаца и пословних партнера. Велики интерес потенцијалних купаца очекује се и за кондиторске производе из Србије, дечију храну, производе од тартуфа и друге. Традицијом дугом скоро пола века „СИАЛ“ представља водећу пословну платформу током које произвођачи и извозници договарају послове са трговцима, купцимa, увозницима, дистрибутерима, експертима највећих светских малопродајних трговинских ланаца и представницима HoReCa. „СИАЛ“ је међународни пословни хаб за промоцију иновативних решења и производа, технологија производње и паковања, као и специјализованих сегмената прехране.

Сајам промовише више тематских целина у оквиру десет изложбених павиљона и то: национални павиљони и региони света, готова храна, смрзнута храна, млечни производи, воће и поврће, месо и риба, кондиторски производи, дуготрајни производи, пиће, органска храна. Очекује се преко 300.000 стручних посетилаца од чега 73 одсто међународних.

Извор: https://pks.rs/vesti/pks-i-ras-vode-29-kompanija-u-pariz-na-sajam-prehrane-7248

ФОТО: Pixabay

Srodni tekstovi

Оставите коментар