Подршка, транспарентност, разумевање, слушање и срце – све су то речи којима су кратко учесници панела Пратите тренд – будите осигурани у оквиру 30. јубиларног Копаоник бизнис форума дефинисали осигурање.
„Наш посао је да изградимо поверење између клијената и осигуравајућег душтва. Немамо опипљив производ, ми продајемо обећање кроз уговор које се реализује кад се деси осигурани случај. Кад се у том процесу осети емоција и срце, када клијенти кроз емотивни приступ осете да им нудимо оно што им треба, а не оно што ми мислимо да им је потребно, онда ћемо лакше доћи до њиховог разума и рационалне одлуке“, описао је Драган Филиповић, председник ИО Генерали осигурања.
Прошла година је, према речима Филиповића, била изузетно тешка за комплетну индустрију осигурања.
„Била је то година инфлације, која је расла, а приходи нису ишли у корак са тим. Наша земља је позната по томе да не постоји висока свест о осигурању. Ипак, прошле године, први пут смо сви заједно остварили милијарду евра укупне премије, што је велика и добра ствар, али је далеко мање од Хрватске и Словеније које имају дупло и три пута више премије по глави становника“, нагласио је Филиповић и додао да верује да ће ова година бити боља него претходна, да ће се, уколико се остваре предвиђања која су се могла чути током Копаоник бизнис форуму, инфлација преполови на седам, осам одсто, а да до средине следеће буде четири, пет, све вратити на старо.
У току ковид кризе животно и здравствено осигурање показали су тренд раста, али чим је ковид прошао све се вратило на старо – да се више размишља о садашњости, а не о будућности.
„На нама осигуравачима је да испричамо причу које су предности, зашто је битна превентива и колико је значајно ублажавање и санирање последица које одређени догађај може да донесе. Наша је одговорност и обавеза да приђемо клијентима срцем и представимо шта све можемо за њих да учинимо“.
Извор:
https://sveonovcu.rs/dragan-filipovic-generali-ova-godina-ce-biti-bolja-nego-prethodna/