Компаније из Србије које су извозну понуду представиле на недавно одржаном Међународном сајму прехрамбене индустрије „Gulfood“ у Дубаију имале су скоро 2.000 састанака са потенцијалним купцима, а очекују, према првим анализама, нове послове вредне чак 10 милиона евра. За већину произвођача хране из Србије поред традиционалних извозних тржишта отворена је шанса за нове пословне аранжмане са УАЕ, Саудијском Арабијом, Јорданом, Катаром, земљама Африке, САД, Канадом и другим удаљеним тржиштима.
Посетиоци сајма „Gulfood“, као и потенцијални пословни партнери имали су прилику да се упознају са широким асортиманом најквалитетнијих српских производа почев од свежег и прерађеног, смрзнутог, пастеризованог и конзервираног воћа и поврћа, преко производа на бази тартуфа, ајвара, меда, супа, зачина, чајева, воћних сокова, џемова и мармелада до широког асортимана слаткиша и здравих грицкалица, истиче Јованка Ћалина, руководилац Центра за сајмове Привредне коморе Србије (ПКС). Наши привредници одржали су низ важних састанака са великим дистрибутерима воћа у УАЕ и земаља Залива, као и са представницима трговинских ланаца.
Илустрација: Приказан је широк асортиман најквалитетнијих прехрамбених производа из Србије
Сајам „Gulfood“ организован је од 20. до 24. фебруара 2023. године, а 25 компанија из Србије, из прехрамбеног сектора, у организацији ПКС и Развојне агенције Србије (РАС), представиле су своје производе у једној од главних хала Trade Centre Arena/World Food, резервисаној за националне павиљоне.
На Националном павиљону Србије извозну понуду промовисале су: Master Fruits, Београд; ITN Group, Земун; ПИК Бечеј; Sirogojno Company; Strela Group, Кљајић; Master Food, Ужице; Лаки, Ариље; Дон Дон, Београд; The Fun&Fit Company, Земун; НС Боми, Обреновац; Packom International, Лештане; Минела, Баточина; Тартуфи СР, Београд; Nisha, Београд; Yumis, Ниш; Aгранела, Ваљево; Cold Pressok, Београд; Будимка, Пожега; Fruct Company, Удовице; Jaffa Црвенка; Здраво Органик, Селенча; Наш мед, Рача; као и београдске компаније Damar Confit, Ревита и Adore Chocolat.
Овогодишње, 28. издање сајма „Gulfood“ превазишло је сва очекивања – преко 5.000 излагача из 128 земаља, од чега 20.000 светских брендова, а чак 49 одсто нових излагача, представили су своје производе у 24 хале на преко милион м² и привукли пажњу више од 100.000 посетилаца, купаца, увозника, дитрибутера и малопродајних ланаца који су имали прилику током петодневног трајања сајма да се упознају са водећим добављачима хране и пића у свету.
Извор: https://pks.rs/vesti/odlican-nastup-privrede-srbije-na-sajmu-gulfood-u-dubaiju-7996