Домаћи произвођачи хране на престижној изложби у Келну

Аутор: draganadpetrovic
68 посета

Широк асортиман производа из Србије почев од меда, џемова и слаткиша, преко сокова, вина и ракија до чувеног српског ајвара, биће представљен посетиоцима Међународног сајма прехрамбене индустрије ANUGA, који се од сутра до 13. октобра одржава у Келну. Такође, домаћи произвођачи ће представит и сушено и лиофилизовано (сушење дубоким замрзавањем) воће, дечију храну и млечне производе. Уз подршку Привредне коморе Србије (ПКС) и Развојне агенције Србије (РАС), српске компаније седми пут ће промовисати своју извозну понуду на два национална штанда једном за произвођаче готових производа и другом на коме ће бити представљени смрзнути производи, саопштила је ПКС. На Националном штанду готових производа излаже 14 наших фирми: Цмана Крњево, Здраво органик Селенча, Interfood 60 Чачак, Natura gusto Параћин, БГ Продукт 1996 Крушевац, Млекара Шабац, Будимка Пожега, Van Drunen Farms Europa Банатско Карађорђево и Sanum Per Fructus Крагујевац.
Такође, Вино калем Велика Дренова, Фабрка дечије хране Добановци, Flama fructis Јазак, Медела Врбас и Tisacoop Кањижа.

Илустрација: Биће представљен и асортиман смрзнутог вожа и поврћа/ Фото: Pixabay

На другом националном штанду представиће се 13 компанија са асортиманом смрзнутог воћа и поврћа: ПИК Бечеј, Фриком Београд, ИТН Гроуп Земун, Воћар Свилајнац, Master Fruit Београд, Масли Лесковац, Фригло Сутјеска, Фриго-Паун Пожега, Еуро Фриго Пожега, Лаки Ариље, Sweet House Exclusive Сопот, Mirax agrar Београд и BMN Malinas Пожега.
„Циљ наступа наше привреде на овом највећем прехрамбном сајму у Европи јесте промоција и повећање извоза из Србије на тржиште Немачке и целе ЕУ. Овогодишња ANUGA биће одржана у хибридном формату, који подразумева учешће излагача на сајму уживо, али и на дигиталној платформи АнугаЖхоме која ће бити активна до краја године и служиће као јединствена мрежа за повезивање свих излагача и посетилаца сајма“, каже Зорана Делић из Привредне коморе Србије.
Ова манифестација, према њеним речима, пружа могућности српским компанијама да се упознају са новим производима, технологијама и светским трендовима у прехрамбеној индустрији, упознају нове добављаче за европско и друга инострана тржишта, сагледају своју позицију у односу на тржишну утакмицу и конкуренцију.
Све иновације, најновији трендови у индустрији хране, занимљиве чињенице о будућности прехрамбене индустрије биће представљене током пет дана трајања сајма.
Мање шећера, мање вештачких састојака, заменска меса и алтернативни протеини, супер храна, без глутена, коришћење древних житарица и више биљних и природних арома, само су неки од трендова о којима ће се више чути на сајму у Келну.

Илустрација: Богата понуда домаћих џемова/ Фото: Pixabay

ANUGA је највећи светски међународни сајам прехрамбене индустрије и најзначајнији за све произвођаче и извознике хране широм света.
Одржава се сваке друге године у Келну, у сајамском простору KELN MESE (Koelnmeše GmbH) површине 284.000 метара квадратних.
У 2019. години 7.972 излагача из више од 100 земаља представило је своје производе пред више од 170.000 посетилаца из 200 земаља света.
Сајам чини 10 тематских целина одвојених по павиљонима – готови производи, млеко и млечни производи, смрзнути производи, месо и месне прерађевине, алкохолна и безалкохолна пића, топли напици, пекарски производи, органски производи и ануга кулинарски концепт.

Извор: Тањуг

0 коментар
0

Srodni tekstovi

Оставите коментар