ДВАДЕСЕТ МИЛИОНА ДИНАРА ВРЕДАН РЕКЛАМНИ ПРОСТОР ЗА 50 МАЛИХ БИЗНИСА ИЗ СРБИЈЕ

Аутор: Gdjakovic
56 посета

Рекордни број пријава на овогодишњем #ОквируПодршке НЛБ Банке и Комерцијалне банке

12. јул 2021 – Рекордне 244 пријаве и 50 малих бизниса којима је уступљен рекламни простор вредан више од двадесет милиона динара, резултат је овогодишњег #ОквираПодршке, конкурса НЛБ Банке и Комерцијалне банке, чланица НЛБ Групе.

Овај пројекат покренут је 2020. године у јеку пандемије, у свим земљама у којима НЛБ Група послује, са циљем да се, пружањем професионалне маркетиншке подршке за израду кампања и уступањем рекламног простора, локалним бизнисима помогне да дођу до нових купаца и корисника, и тако што ефикасније превазиђу негативне последице коронавируса на пословање.

„Пандемија је негативно утицала на све светске економије, секторе и индустрије. Међутим, најтеже је погодила предузетнике, микро, мала и средња предузећа, која су мотор развоја и стуб сваке националне привреде, укључујући нашу. Наше две банке имају дугу традицију сарадње и подршке са малом привредом. То значи да добро познајемо овај сектор и знамо да, иако физички мали, поседује производе и услуге које могу да парирају и глобалним брендовима. Наш #ОквирПодршке начин је да њихов препознатљив квалитет учинимо видљивијим, да га заједно понудимо већем броју корисника и купаца, и тако позитивно утичемо на опоравак од последица пандемије“, истакао је Властимир Вуковић, председник Извршног одбора Комерцијалне банке.

Јелена Живковић, председница Извршног одбора НЛБ Банке истакла је да обе банке од првог дана пандемије са посебном пажњом настоје да подрже малу привреду, којој је посебно тешко да се избори са последицама кризе.

„У НЛБ Групи разумемо да без здраве мале привреде нема здраве економије. Због тога смо се активно укључили у програме Владе РС када је у питању финансирање овог сегмента привреде, и непрекидно тражили додатне начине да помогнемо малим привредницима да одрже своје пословање. #ОквирПодршке се показао као покретач позитивних промена за све учеснике. Међутим, да бисмо малим бизнисима значајније скратили пут до потпуног опоравка, морамо да се удружимо. Уколико стекнемо навику да купујемо од локалних бизниса, засигурно ћемо обезбедити њихову јачу конкурентску предност и бољу финансијску стабилност, а свеобухватан значај за српску привреду биће вишеструк“, истакла је Јелена Живковић.

Јелена Живковић

У оквиру овогодишњег #ОквираПодршке обезбеђена је професионална маркетиншка подршка у изради промотивних кампања за укупно 50 малих бизниса. Кампање ће до 31. августа бити реализоване на најгледанијим телевизијама и  најпосећенијим информативним каналима медијских партнера који су подржали пројекат – Радио телевизије Србије, Блица, Телеграфа, Б92, Нове економије, Домаћинске куће и Агробизниса. Поред тога, НЛБ Банка и Комерцијална банка ће овим бизнисима, уз подршку партнера из Алма Qуаттро, уступити и билборде на најатрактивнијим локацијама широм Србије и обезбедити им оглашавање на интернет претраживачима, али и друштвеним мрежама.

0 коментар
0

Srodni tekstovi

Оставите коментар