Није било промена цене луцеркиног сена у балама на газдинствима на подручју Чачка, пошто је и протекле седмице доминирао износ од 25 дин/кг. На осталим продајним местима цене и обим понуде житарица и осталих сточних хранива били су на прошлонедељном нивоу. Доминантна цена сунцокретове сачме била је нижа, у односу на претходни период, у малопродајним објектима на подручју Кикинде. Купци су требали да издвоје 55 дин/кг. Најчешћа продајна цена сојине сачме износила је 110 дин/кг у малопродајним објектима на подручју Крагујевца протекле седмице. За сунцокретову сачму купци су требали да издвоје 60 дин/кг, док је доминантна цена сточног брашна износила 25 дин/кг.
На сточној пијаци у Краљеву могли су се пазарити пшеница и сточни јечам по доминантној цени од 30 дин/кг, док је код кукуруза доминирао износ од 28 дин/ кг. На подручју Ниша је цена пшенице и кукуруза била изједначена, пошто је код оба пољопривредна производа доминирао износ од 25 дин/кг. Агроинфо вести Министарство пољопривреде расписало је јуче јавни позив за подношење захтева за подстицаје у сточарству за тов јунади, свиња, јагњади и јаради за ову годину, за шта је укупно издвојено 5,25 милијарди динара, а заинтересовани могу да се пријаве до 11. априла. Право на подстицаје остварује правно лице, предузетник и физичко лице – носилац газдинства, које испуњава услове прописане законом којим се уређују подстицаји у пољопривреди и руралном развоју и које је извршило обнову регистрације за текућу годину. Подстицај за тов јунади по грлу износи 22.000 динара, за тов јагњади и тов јаради по 3.000 динара по грлу, док је подстицај за тов свиња 1.500 динара по грлу. агронеwс)
Корисно
Платформа Мали произвођачи хране у Србији покренула је бесплатну Академију, која кроз серију едукативних видеа, на једном месту, кратко и сажето представља како се покреће мала производња хране у складу са српским законима и прописима. Академија је настала као резултат потребе за лакшим тумачењем и разумевањем регулатива које уређују процес регистрације малих произвођача хране, као и ради подршке приликом пласмана, рекламирања производа и доласка до нових купаца, након што је производња успешно покренута. У првој фази Академија кроз седам већ доступних видеа представља шта је све потребно за покретање малог пословања у оквиру шест кључних категорија прехрамбених производа. (агронеwс)