Компанија Атлантик Група, која стоји иза препознатљивих брендова као што су Аргета и Бакина тајна, суочава се са озбиљним проблемима након што је Агенција за безбедност хране Босне и Херцеговине потврдила повлачење више производа са тржишта. Наиме, након што је откривена могућност надутости амбалаже код Аргета кокошије паштете, потрошачима је упућен апел да не конзумирају производ из серије 0300028498 са роком трајања до 10. септембра 2027. године.
Ово није изолован случај. Недавно је и бренд Бакина тајна објавио повлачење две серије блажег ајвара због могућности присуства страног тела у производу. Иако је произвођач навео да спроводи ову меру из предострожности, овакви инциденти неизбежно подривају поверење потрошача у бренд.
Оно што додатно оптерећује углед Атлантик Групе јесте и повлачење више врста слаткиша из „Штарковог“ програма, кексића, због истог разлога – могућности присуства страног тела у производима. Овај низ контроверзи отвара питања о ефикасности контроле квалитета и одговорности компаније према потрошачима.
Иако Атлантик Група тврди да спроводи највише стандарде у производњи, бројни случајеви повлачења производа указују на могуће системске проблеме. Потрошачи се сада налазе у недоумици – да ли заиста могу да верују брендовима који су раније били симбол поузданости и квалитета?
Компанија на раскрсници – колико је безбедност заиста на првом месту?
Ови инциденти откривају могућност дубљих проблема у процесу производње и дистрибуције, што доводи у питање одговорност једне од водећих компанија на тржишту. Иако је Атлантик Група покушала да минимизира штету нудећи враћање новца или замену производа, остаје питање – колико дуго ће потрошачи толерисати овакве пропусте?