ПОКЛАЊАМО АГРОБИЗНИС МАГАЗИН – ПРЕУЗМИТЕ ВАШЕ ИЗДАЊЕ

Аутор: Gdjakovic
518 посета

Пољопривреда се налази на некој врсти прекретнице, јер се из године у годину суочава са новим изазовима, који захтевају прилагођавање и увођење нових технологија производње. Између осталог, то подразумева и примену другачије стратегије у заштити наших најважнијих усева. То за наш часопис каже Андрија Лилић, БАСФ директор маркетинга за Ареа Wест регион који поред овога каже: „препарате за заштиту биља више не би требало посматрати само као уобичајена средства која се примењују у процесу производње, већ на њих треба гледати као на ресурсе без којих одржива производња у будућности неће бити могућа“.

Према Стратегији пољопривредног и руралног развоја Републике Србије за период 2014-2024. године, рејонизација воћарске производње наводи се као један од основних предуслова развоја воћарства у Републици Србији. Због тога је тим стручњака радио на дефинисању воћарских рејона и подрејона у Србији са детаљним описом климатских, земљишних, топографских и биотичких карактеристика.

Трећи Међународни сајам воћарства, повртарства и виноградарства „Агро Белграде 2022“, окупио је око 500 излагача. Министар пољопривреде, шумарства и водопривреде Бранислав Недимовић је обраћајући се присутнима изнео податак да је Србија у 2021. години извезла воће и поврће у вредности од милијарду евра, те да су то ствари о којима смо некада сањали. – Отварамо нова тржишта и идемо даље, а једна од прилика за све то је и Иницијатива „Отворени Балкан“ – рекао је Недимовић и захвалио УСАИД-у који, како је истакао, подржава конкурентну пољопривреду у Србији.

Нема доброг Домаћина без Агробизнис магазина.

Дипл. инж. Горан Ђаковић, главни и одговорни уредник

https://agrobiznis.rs/11-naslovna/169-agrobiznis-magazin-132

Srodni tekstovi

Оставите коментар